Grid
-
A piac tele van SEO szakemberekkel, de mi a helyzet a CRO szakértőkkel?
𝐀 𝐩𝐢𝐚𝐜 𝐭𝐞𝐥𝐞 𝐯𝐚𝐧 𝐒𝐄𝐎 𝐬𝐳𝐚𝐤𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫𝐞𝐤𝐤𝐞𝐥, 𝐝𝐞 𝐚𝐥𝐢𝐠 𝐭𝐚𝐥á𝐥𝐧𝐢 𝐂𝐑𝐎 𝐬𝐳𝐚𝐤é𝐫𝐭ő𝐤𝐞𝐭. És ez baj? 𝐈𝐠𝐞𝐧! A SEO vagyi a keresőoptimalizálás egy ideje már az egyik fő forgalomterelési stratégiája sok webáruháznak. Rengeteg ügynökség és szabadúszó foglalkozik vele, van aki magas minőségben, van aki hanyag módon. Egy sikeres SEO programmal sok látogatót kaphatunk a google jóvoltából. Ez
június 10, 2024Read More -
Webshop Audit: Az E-kereskedelem Konverzióoptimalizálási piramis alapja
Az e-kereskedelmi sikert nem csupán a termékek minősége, a marketing vagy az ár stratégia határozza meg. A weboldalad minden egyes elemének optimalizálása kulcsfontosságú a konverzió növelésében és ezáltal a nyereséges működésben. Lássunk egy gyors útmutatót a site audit (CRO Audit) alapvető lépéseiről, amelyek segíthetnek felfedezni és kiaknázni weboldalad teljes potenciálját. Nulladik lépés: Adatelemzés Minden audit az adatok elemzésével
június 10, 2024Read More -
A E-kereskedelem alap pillére
Ez az E-kereskedelem alapképlete, m int a fizikában az E=mc2, az e-kereskedelemnek is van egy alapképlete. Minden döntés, minden akció és projekt, ami az e-kereskedelem, egy webáruház életében fontos, az ennek a képletnek valamelyik elemén keresztül fejti ki hatását. Hogy miért is fontos ez nekünk? Mindhárom elemmel foglalkozni kell, mindhármat javítani, optimalizálni kell, hogy sikeresek legyünk az e-kereskedelemben. Én
június 10, 2024Read More
Date Boxed
-
A piac tele van SEO szakemberekkel, de mi a helyzet a CRO szakértőkkel?
𝐀 𝐩𝐢𝐚𝐜 𝐭𝐞𝐥𝐞 𝐯𝐚𝐧 𝐒𝐄𝐎 𝐬𝐳𝐚𝐤𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫𝐞𝐤𝐤𝐞𝐥, 𝐝𝐞 𝐚𝐥𝐢𝐠 𝐭𝐚𝐥á𝐥𝐧𝐢 𝐂𝐑𝐎 𝐬𝐳𝐚𝐤é𝐫𝐭ő𝐤𝐞𝐭. És ez baj? 𝐈𝐠𝐞𝐧! A SEO vagyi a keresőoptimalizálás egy ideje már az egyik fő forgalomterelési stratégiája sok webáruháznak. Rengeteg ügynökség és szabadúszó foglalkozik vele, van aki magas minőségben, van aki hanyag módon. Egy sikeres SEO programmal sok látogatót kaphatunk a google jóvoltából. Ez
-
Webshop Audit: Az E-kereskedelem Konverzióoptimalizálási piramis alapja
Az e-kereskedelmi sikert nem csupán a termékek minősége, a marketing vagy az ár stratégia határozza meg. A weboldalad minden egyes elemének optimalizálása kulcsfontosságú a konverzió növelésében és ezáltal a nyereséges működésben. Lássunk egy gyors útmutatót a site audit (CRO Audit) alapvető lépéseiről, amelyek segíthetnek felfedezni és kiaknázni weboldalad teljes potenciálját. Nulladik lépés: Adatelemzés Minden audit az adatok elemzésével
-
A E-kereskedelem alap pillére
Ez az E-kereskedelem alapképlete, m int a fizikában az E=mc2, az e-kereskedelemnek is van egy alapképlete. Minden döntés, minden akció és projekt, ami az e-kereskedelem, egy webáruház életében fontos, az ennek a képletnek valamelyik elemén keresztül fejti ki hatását. Hogy miért is fontos ez nekünk? Mindhárom elemmel foglalkozni kell, mindhármat javítani, optimalizálni kell, hogy sikeresek legyünk az e-kereskedelemben. Én
Side Image
List
-
A piac tele van SEO szakemberekkel, de mi a helyzet a CRO szakértőkkel?
𝐀 𝐩𝐢𝐚𝐜 𝐭𝐞𝐥𝐞 𝐯𝐚𝐧 𝐒𝐄𝐎 𝐬𝐳𝐚𝐤𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫𝐞𝐤𝐤𝐞𝐥, 𝐝𝐞 𝐚𝐥𝐢𝐠 𝐭𝐚𝐥á𝐥𝐧𝐢 𝐂𝐑𝐎 𝐬𝐳𝐚𝐤é𝐫𝐭ő𝐤𝐞𝐭. És ez baj? 𝐈𝐠𝐞𝐧! A SEO vagyi a keresőoptimalizálás egy ideje már az egyik fő forgalomterelési stratégiája sok webáruháznak. Rengeteg ügynökség és szabadúszó foglalkozik vele, van aki magas minőségben, van aki hanyag módon. Egy sikeres SEO programmal sok látogatót kaphatunk a google jóvoltából. Ez
-
Webshop Audit: Az E-kereskedelem Konverzióoptimalizálási piramis alapja
Az e-kereskedelmi sikert nem csupán a termékek minősége, a marketing vagy az ár stratégia határozza meg. A weboldalad minden egyes elemének optimalizálása kulcsfontosságú a konverzió növelésében és ezáltal a nyereséges működésben. Lássunk egy gyors útmutatót a site audit (CRO Audit) alapvető lépéseiről, amelyek segíthetnek felfedezni és kiaknázni weboldalad teljes potenciálját. Nulladik lépés: Adatelemzés Minden audit az adatok elemzésével
-
A E-kereskedelem alap pillére
Ez az E-kereskedelem alapképlete, m int a fizikában az E=mc2, az e-kereskedelemnek is van egy alapképlete. Minden döntés, minden akció és projekt, ami az e-kereskedelem, egy webáruház életében fontos, az ennek a képletnek valamelyik elemén keresztül fejti ki hatását. Hogy miért is fontos ez nekünk? Mindhárom elemmel foglalkozni kell, mindhármat javítani, optimalizálni kell, hogy sikeresek legyünk az e-kereskedelemben. Én