fbpx

Milyen egy jó USP?

  • USP és frikció!!

     

Ezt a két kifejezést gyakran hallják azok az ügyfelek, akinek konverzióoptimalizálás területén segítek vagy akik hallgatják az előadásaimat.
Na de mit is jelentenek ezek?

Kezdjük a USP-vel. Ez angol a Unique Selling Proposition kifejezést takarja. Azaz egyedi értékajánlat (csak a EÉA kevésbé hangzatos rövidítés, nem?)

Ez azoknak a tényezőknek az összessége, ami megválaszolja a következő kérdést:

Miért a te webáruházadban vásároljak, miért lesz ez jó nekem?

  • Milyen egy jó USP?
✅ Egyedi
✅ Értékes (a vevő számára!!)
✅ Rövid

✅ Egyértelmű és könnyen érthető 

+1:
 

💪Lehet picit polgárpukkasztó és “kockázatos”, a márka hangnemétől függően

Például:

– Extra garancia
– Szakértőnk segít
– Organikus alapanyagok
– 100 napig visszaküldheted
– Gyorsan megtanulható (Canva)
 – Könnyű összeszerelhetőség (Ikea)
– Egyszerű használhatóság (pl Evernote)
– Gyors szállítás: “Másnapra ott van Nálad!
– Újrahasznosításból származó csomagolóanyag
– Ingyenes próbaidőszak teljes funkcionalitással (előfizetéseknél)
  • Mi NEM USP:
14 napos elállás (törvényileg kötelező, ki sem szabad írni mint extra előny)
– bankkártyás fizetési lehetőség (2024 van, emberek, ez már ALAP!!)

– Házhozszállítás (Most tényleg, ez valakinél USP??? És igen, van ahol annak adják elő)
– ”Megbízható bolt” Ha magunkról mondjuk, nem USP!

Foglalkozz a USP-vel, keresd meg, miben vagy egyedi, miben adsz értéket és jelenítsd meg a webshopod MINDEN OLDALÁN!