
ahogy szeretnéd?
de nem tudod, hogyan fogj neki?
hozta meg a várt eredményt?
magasabb a hirdetési költség?
de nem tudod hogyan?



Looking for a First-Class Business Consultant?

Why our consulting
We are a full service business development group – we build strategies and systems.
read more
Global consumer insights
Rapid and sustainable solutions to the most complex business challenges with cooperative process-driven.
read more
Thought Leadership
A solution is proposed, from here you can action the plan with just outline assistance.
read moreindustries
Travel and Aviation
Consulting
Study popular tourism destinations and improve your sales skills to successfully advise your clients on the best travel options.
Business Services
Consulting
We consider all the drivers of change - from the ground up and we'll motivate and support you to make the change.
Consumer Products
Consulting
Design repeatable growth models and innovation pipelines that generate new products with higher potential and lower risks of failure.
Financial Services
Consulting
We work buy-side and sell-side and give our clients hard-hitting and objective answers and focus hard on the best opportunities.
Energy and Environment
Consulting
We work across all the major construction geographies and end sectors, meaning we understand the underlying drivers in construction markets.
Surface Transport &
Logistics Consulting
Scheduled transport operations, from broad market trends and strategy to the development of integrated commercial strategies.
Doing the right thing,
at the right time.
0
0
0
0
testimonials
Dulka Béla
“2008 óta foglalkozom e-kereskedelemmel, és sok “szakértővel” volt már dolgom. András többek között abban különbözik tőlük, hogy valódi gyakorlati tapasztalatai vannak, nem csupán elméleti szakember. Ami még egyedivé teszi a vele való együttműködést, az a segítőkészsége: mindig többet kaptam tőle, mint amire számítottam.”
Csjernyik Balázs
“Andrással 2019 óta több webáruházon is dolgoztunk már együtt kifejezetten szép végeredménnyel. Nagyon nagy és folyamatosan bővülő naprakész tudással és ami a legfontosabb, gyakorlati tudással és tapasztalatokkal rendelkezik a konverzió javítás terén. Kifejezett jó vele együtt dolgozni, nagyon hasonló a látásmódunk és az egymás ötleteinek a kiegészítésével nagyszerű megoldások születtek. ”
Molnár Gergő
“Egy ismerősöm ajánlására vettem fel a kapcsolatot Andrással, aki már az első konzultáción meggyőzött a szakértelméről, így nem volt kérdés, hogy vele akarunk dolgozni és rábízni a webshopunk auditját. Az audit eredményét egy másfél órás prezentációban foglalta össze, ami olyan alapos volt, hogy a javasolt változtatások kivitelezésére majd fél év sem volt elég. Viszont az eddigi változtatások is hozzájárultak ahhoz, hogy az elmúlt néhány hónapban 20-22%-kal megnőtt a webshopunk forgalma és jelentősen nőtt a konverziós arányunk.”
Kelemen Krisztián
“A CRO Audit szolgáltatással legfőképp az volt a célunk, hogy validáljuk a megoldásainkat a webshopon, kiderítsük jó-e az irány. Amire nem számítottunk, hogy emellett számos megoldatlan problémára, illetve alacsonyan lógó gyümölcsre is fény derül, amire magunktól nem gondoltunk, így bőven meg is térült a befektetésünk”




before they talk to investors.
news
-
Miért kulcsfontosságú a bizonyítékok hierarchiája a webáruházad konverzióoptimalizálásában?
Bízd a számokra, ne a megérzésekre! A webáruházak világában minden kattintás számít. De vajon honnan tudhatod, hogy egy új termékoldal-elrendezés, egy árazási forma vagy egy „Kosárba” gomb dizájnja tényleg jobb konverziót hoz?A válasz: nem megérzésből – hanem bizonyítékokból. A konverzióoptimalizálás (CRO) akkor működik igazán, ha adatokra és tesztelésre épül. Ebben nyújt megbízható támpontot a „hierarchy
május 7, 2025Read More -
Hogyan forradalmasítja az AI-alapú tartalomgenerálás a konverzióoptimalizálást?
A digitális térben a verseny élesebb, mint valaha: az online áruházak számára kulcsfontosságú, hogy hatékony, meggyőző és keresőbarát tartalmakat kínáljanak. A mesterséges intelligencia (AI) ezen a területen is új dimenziókat nyit meg. Az AI-alapú tartalomgenerálás nem csupán gyorsítja a munkát, hanem segít a konverziós arányok jelentős javításában is. Mi az AI-alapú tartalomgenerálás? Az AI-alapú tartalomgenerálás
május 7, 2025Read More -
Főoldal optimalizálása CRO-val
A felhasználói élmény javítása a főoldal optimalizálásával A felhasználói élmény (UX) kritikus tényező a konverziók növelésében. Amikor a látogatók könnyen navigálhatnak az oldaladon, és élvezhetik a zökkenőmentes böngészést, nagyobb valószínűséggel vásárolnak. Mely tényezők fontosak a konverzió szempontjából: – Weboldal sebessége: Az oldalbetöltődési idő döntő jelentőségű. Egy lassú weboldal frusztráló élményeket okozhat, ami visszatartja
április 22, 2025Read More -
Az 5 leggyakoribb hiba, amit egy CRO audit segít felismerni
A konverzióoptimalizálás (CRO – Conversion Rate Optimization) célja, hogy a meglévő látogatókból nagyobb arányban váljanak ügyfelek. Egy hatékony CRO audit során feltárjuk azokat a hibákat és akadályokat, amelyek gátolják a felhasználókat abban, hogy eljussanak a kívánt cselekvésig – például vásárlásig vagy ajánlatkérésig. Ebben a cikkben bemutatjuk azt az öt leggyakoribb hibát, amelyeket egy CRO audit
április 24, 2025Read More -
Milyen egy jó USP?
USP és frikció!! Ezt a két kifejezést gyakran hallják azok az ügyfelek, akinek konverzióoptimalizálás területén segítek vagy akik hallgatják az előadásaimat. Na de mit is jelentenek ezek? Kezdjük a USP-vel. Ez angol a Unique Selling Proposition kifejezést takarja. Azaz egyedi értékajánlat (csak a EÉA kevésbé hangzatos rövidítés, nem?) Ez azoknak a tényezőknek az összessége,
március 31, 2025Read More -
Gyors útmutató a site audit (CRO Audit) alapvető lépéseiről
Webshop Audit: Az E-kereskedelem Konverzióoptimalizálási piramis alapja. Az e-kereskedelmi sikert nem csupán a termékek minősége, a marketing vagy az ár stratégia határozza meg. A weboldalad minden egyes elemének optimalizálása kulcsfontosságú a konverzió növelésében és ezáltal a nyereséges működésben. Itt van egy gyors útmutató a site audit (CRO Audit) alapvető lépéseiről, amelyek segíthetnek felfedezni és kiaknázni
március 31, 2025Read More -
Az E-kereskedelem alapképlete
Mint a fizikában az E=mc2, az e-kereskedelemnek is van egy alapképlete. Minden döntés, minden akció és projekt, ami az e-kereskedelem, egy webáruház életében fontos, az ennek a képletnek valamelyik elemén keresztül fejti ki hatását. Hogy miért is fontos ez nekünk? Mindhárom elemmel foglalkozni kell, mindhármat javítani, optimalizálni kell, hogy sikeresek legyünk az e-kereskedelemben. Én hiszek
március 31, 2025Read More
Would you like to speak to one of our financial advisers over the phone? Just submit your details and we’ll be in touch shortly. You can also email us if you would prefer.
Hiba: Kapcsolatfelvételi űrlap nem található.
-
14 Tottenham Road, N1 4EP, London, United Kingdom
-
+1 212-226-3126
-
-
148 Commercity Isola Road, M1 R43 Berlin, Germany
-
+3 864-784-4848
-
-
10 Via Della Consordia Road, S3 7ME Madrid, Spain
-
+1 212-226-3126
-
-
14 Mao Road, N1 4EP, Los Angelos, USA
-
+1 212-226-3126
-
-
148 Commercity Isola Road, M1 R43 New York, USA
-
+3 864-784-4848
-
-
10 Via Della Consordia Road, S3 7ME Miami, USA
-
+1 212-226-3126
-