fbpx

A piac tele van SEO szakemberekkel, de mi a helyzet a CRO szakértőkkel?

𝐀 𝐩𝐢𝐚𝐜 𝐭𝐞𝐥𝐞 𝐯𝐚𝐧 𝐒𝐄𝐎 𝐬𝐳𝐚𝐤𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫𝐞𝐤𝐤𝐞𝐥, 𝐝𝐞 𝐚𝐥𝐢𝐠 𝐭𝐚𝐥á𝐥𝐧𝐢 𝐂𝐑𝐎 𝐬𝐳𝐚𝐤é𝐫𝐭ő𝐤𝐞𝐭.

És ez baj?
 
𝐈𝐠𝐞𝐧!
 
A SEO vagyi a keresőoptimalizálás egy ideje már az egyik fő forgalomterelési stratégiája sok webáruháznak. Rengeteg ügynökség és szabadúszó foglalkozik vele, van aki magas minőségben, van aki hanyag módon. 
 
Egy sikeres SEO programmal sok látogatót kaphatunk a google jóvoltából. 
 
Ez eddig szuper.
 
Na de miért nem foglalkozik a legtöbb webáruház azzal, hogy mi történik a látogatóval akkor, amikor már “becsábítottuk”?
 
𝐈𝐭𝐭 𝐚𝐳 𝐢𝐝𝐞𝐣𝐞 𝐚𝐳 𝐨𝐥𝐝𝐚𝐥𝐮𝐧𝐤𝐤𝐚𝐥, 𝐚𝐳 ü𝐠𝐲𝐟é𝐥é𝐥𝐦é𝐧𝐧𝐲𝐞𝐥, 𝐚 𝐤𝐨𝐧𝐯𝐞𝐫𝐳𝐢ó𝐯𝐚𝐥 𝐟𝐨𝐠𝐥𝐚𝐥𝐤𝐨𝐳𝐧𝐢!
 
 
Ez, talán paradox módon, segíti a SEO munkát (valamit PPC-t, az Email marketing- és az összes többi forgalomterelési stratégiát) és hatékonyabbá teszi azt.
 
Ha a SEO-re szánt összeg egy részét az ügyfélélmény és a konverzió optimalizálásra fordítanánk, nagyságrenddel jobb eredményeket tudnánk elérni.
 
Sokkal egyszerűbb (bár nem egyszerű) egy oldalnál 30%-os konverziójavulást elérni, mint 30%al több látogatót behozni organikusan (vagy akár ppc-ből). Ez különösen igaz azokra az oldalakra, amelyek még nem vagy csak alig foglalkoztak optimalizálással, ügyfélélménnyel.
 
Összefoglalva:
 
𝑨 𝑺𝑬𝑶 𝒃𝒆𝒉𝒐𝒛𝒛𝒂 𝒂 𝒍á𝒕𝒐𝒈𝒂𝒕ó𝒌𝒂𝒕, 𝒂 𝑪𝑹𝑶 𝒌𝒐𝒏𝒗𝒆𝒓𝒕á𝒍𝒋𝒂 ő𝒌𝒆𝒕 𝒗á𝒔á𝒓𝒍ó𝒌𝒌á.
 
Ezért, mielőtt tovább költenél SEO-ra vagy elkezdenél CRO-ra erőforrásokat áldozni, gondold végig:
Készen állsz arra, hogy mindkettőre egyformán figyelj? Mert ha igen, akkor állsz készen arra, hogy valódi értéket teremts az ügyfeleidnek – és profitot a webáruházadnak.
 
Hogy költői legyek:
“𝒜 𝒮𝓔𝒪 𝒶 𝓈𝓏í𝓃𝓅𝒶𝒹, 𝒶 𝒞𝓡𝒪 𝒶 𝓈𝓏í𝓃𝒹𝒶𝓇𝒶𝒷. 𝓔𝓰𝓎ü𝓉𝓉 𝒶𝓁𝓀𝓸𝓉𝓃𝒶𝓀 𝓮𝓰𝓎 𝓈𝒾𝓀𝓮𝓇𝓮𝓈 𝓮𝓁ő𝒶𝒹á𝓈𝓉.”